سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگــر انفـــرادی
قالب وبلاگ

در آمریکا اندیشکده هایی وجود دارد که تحت نظر مراکز امنیتی و سیاسی از چهره های مستعد و متخصص در جنگ نرم بهره برده و رابطه تنگاتنگی نیز با هالیوود دارند و برای ساختن فیلم و مستند و آگهی های انتخاباتی آنها را تغذیه می کنند .

 


به عبارت روشن تر آثار هالیوود و دیگر فیلم های پخش شده در سایت های مختلف را نمی توان اثر یک کارگردان و یا یک هنرمند و شخص تنها دانست ، بلکه این فیلم ها از سوی نهاد های امنیتی و سیاسی طی یک کار تقریبا میان مدت و دراز مدت ارائه می گردد .
پروژه جنگ صلیبی که در آغاز هزاره سوم توسط جرج بوش شروع شد ، طی ده سال اخیر و با فیلم های کوتاه ، کاریکاتورهای موهن و قرآن سوزی توسط تری جونز کشیش دیوانه و هتک حرمت قرآن توسط سربازان امریکایی در افغانستان و فیلم اخیر توسط سام باسیل امریکایی اسرائیلی تبار به شدت ادامه یافته است .
صهیونیست های امریکایی که حامیان مالی و اصلی این پروژه در این مدت بوده اند بر این باورند که با تحریف و توهین به مقدسات اسلامی ، حرمت آن ها شکسته شده و عزت مسلمانان از بین می رود و زمینه برای رشد لیبرال دمکراسی و جامعه ای منهای دین آماده می شود . و با این تفکر خام و ابلهانه سعی در اسلام ستیزی و مقابله با مسلمانان دارند .
اما با خیزش و خشم مقدس مسلمانان بخصوص پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی سید حسن نصرالله و تظاهرات در کشورهای اسلامی امریکا و اسرائیل یکبار دیگر  خروش امت اسلامی را در دفاع از پیامبر و مقدسات خویش مشاهده کرده و دست آن ها به عنوان جانیان پشت این فیلم برای همه جهانیان رو شده است .

" لبیـــک یــا رســــــول الله " 


[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 10:15 صبح ] [ آیه ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 158458

کد موزیک الما

موضوعات وب