سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگــر انفـــرادی
قالب وبلاگ

در آمریکا اندیشکده هایی وجود دارد که تحت نظر مراکز امنیتی و سیاسی از چهره های مستعد و متخصص در جنگ نرم بهره برده و رابطه تنگاتنگی نیز با هالیوود دارند و برای ساختن فیلم و مستند و آگهی های انتخاباتی آنها را تغذیه می کنند .

 


به عبارت روشن تر آثار هالیوود و دیگر فیلم های پخش شده در سایت های مختلف را نمی توان اثر یک کارگردان و یا یک هنرمند و شخص تنها دانست ، بلکه این فیلم ها از سوی نهاد های امنیتی و سیاسی طی یک کار تقریبا میان مدت و دراز مدت ارائه می گردد .
پروژه جنگ صلیبی که در آغاز هزاره سوم توسط جرج بوش شروع شد ، طی ده سال اخیر و با فیلم های کوتاه ، کاریکاتورهای موهن و قرآن سوزی توسط تری جونز کشیش دیوانه و هتک حرمت قرآن توسط سربازان امریکایی در افغانستان و فیلم اخیر توسط سام باسیل امریکایی اسرائیلی تبار به شدت ادامه یافته است .
صهیونیست های امریکایی که حامیان مالی و اصلی این پروژه در این مدت بوده اند بر این باورند که با تحریف و توهین به مقدسات اسلامی ، حرمت آن ها شکسته شده و عزت مسلمانان از بین می رود و زمینه برای رشد لیبرال دمکراسی و جامعه ای منهای دین آماده می شود . و با این تفکر خام و ابلهانه سعی در اسلام ستیزی و مقابله با مسلمانان دارند .
اما با خیزش و خشم مقدس مسلمانان بخصوص پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی سید حسن نصرالله و تظاهرات در کشورهای اسلامی امریکا و اسرائیل یکبار دیگر  خروش امت اسلامی را در دفاع از پیامبر و مقدسات خویش مشاهده کرده و دست آن ها به عنوان جانیان پشت این فیلم برای همه جهانیان رو شده است .

" لبیـــک یــا رســــــول الله " 


[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 10:15 صبح ] [ آیه ] [ نظر ]

سه شنبه فیلمی با نام ((زندگی محمد (ص) رسول الله )) در سینما های آمریکا به نمایش در آمد که در آن به پیامبر اکرم (ص) توهین هایی شده بود . واکنش مسلمانان در کشور های مختلف سریع و قاطعانه بود . از آنجا که این فیلم را قبطی های مصری مقیم آمریکا با حمایت 5 میلیون دلاری صهیونیست ها و به کارگردانی ((سام باسیل )) ، کارگردان اسرائیلی – آمریکایی ساخته اند تظاهرات در مصر با پائین کشیدن پرچم آمریکا از سردر سفارت آن کشور و آتش زدن آن همراه شد و تظاهرات کنندگان از محمد مرسی رئیس جمهور مصر خواستند سفیر آمریکا را از مصر اخراج کرده و تابعیت قبطی های مصری که در این فیلم نقش داشتند و همکاری کردند را باطل کند .

اما در لیبی مسلمانان با تظاهرات در بنغازی و مقابل کنسولگری آمریکا خواستار پائین کشیدن پرچم آمریکا شدند که با تیراندازی محافظان آمریکائی کنسولگری مواجه شدند که در این درگیری سفیر آمریکا و سه آمریکائی محافظ کشته شدند .

در دیگر کشورها ، مسلمانان اعتراض خود را نسبت به ساخت این فیلم اعلام کرده و مقصر اصلی را سکوت دولتمردان آمریکائی می دانند .

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در واکنش به نمایش این فیلم اظهار داشت : این بار صدای مسلمانان بلندتر به گوش جهانیان خواهد رسید .

همچنین در مصر اخوان المسلمین که محمد مرسی نیز عضو این گروه می باشد روز جمعه را روز تظاهرات سراسری مصری ها علیه این اقدام آمریکائی اعلام کرده است . همچنین وزارت امور خارجه آمریکا به همه اتباع خود اعلام کرده است تدابیر امنیتی را شدت بخشیده و از سفر به لیبی خودداری کنند .

البته در روز های آینده موج تنفر و انزجار مسلمانان در مقابله با آمریکا حتما شدت بیشتری خواهد گرفت به خصوص در افغانستان و پاکستان که آمریکائی ها هر روز مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند .

مسلمانان در جهان اهانت کشیش تری جونز را هنوز به خاطر دارند اما باید منتظر بود و دید واکنش جوامع بین المللی که ادعای احترام به ادیان را دائما ابرازی کنند چگونه خواهد بود ؟


[ پنج شنبه 91/6/23 ] [ 11:35 عصر ] [ آیه ] [ نظر ]

 

در این خصوص بدون کوچکترین پیش داوری و تحلیلی به اظهارات مقامات و برخی از خبرگزاری ها بسنده میکنم :

* وزیر خارجه سنگال :
نقش ایران در جهان اسلام انکار ناپذیر است .

* نیویورک تایمز :
نشست نَم فرصتی ناب برای ایران را فراهم کرده است .

* سی ان ان :
نشست تهران ضربه ای به تلاش غرب و اسرائیل برای سیاه نمایی در مورد ایران است .

* آسیا تایمز :
تلاش غرب برای تضعیف نشست عدم تعهد در ایران ناکام ماند .

*معاون وزیر خارجه مصر :
ایران به خوبی از سد مشکل آفرینی غرب عبور کرده است .

* پایگاه خبری رادیو رژیم صهیونیستی :
در گزارشی به پیروزی دیپلماتیک یران در برگزاری نشست عدم تعهد اذعان کرد .

* واشنگتن پست :
برگزاری نشست جنبش غیر متعهد سیلی محکم ایران بر چهره آمریکاست .

*نیویورک تایمز :
حضور دبریکل سازمان ملل و حضور هیئت بیش از 250 نفره هند در تهران بیانگر سیاست موفق ایران در مهار تحریم هاست .

* خبرگزاری فرانسه :
ایران جنبش عدم تعهد را احیا می کند .

* نوام چامسکی نظریه پرداز آمریکایی :
برگزاری نشست غیر متعهد ها در تهران از ارتقای نقش ایران در مناسبات و معادلات بین المللی حکایت دارد .

* خبرگزاری دولتی چین :
ایران با برگزاری نشست غیر متعهد ها به جهانیان درس مقاومت می دهد .

* روزنامه نیویورک پست :
برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران کوبیدن آخرین میخ بر تابوت سیاست های ضد ایرانی آمریکاست .

* روزنامه لبنانی السفیر :
نشست تهران اعتبار را به سازمان کشورهای غیر متعهد باز می گرداند .

 


[ پنج شنبه 91/6/9 ] [ 11:54 صبح ] [ آیه ] [ نظر ]

امام خامنه ای :
روز قدس یک روز جهانی است . یک پیغام جهانی هم دارد . نشان دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود ، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگ ترین و قدرتمند ترین دولت های عالم برخوردار باشد .


[ چهارشنبه 91/5/25 ] [ 12:3 عصر ] [ آیه ] [ نظر ]

جهان اسلام چند روزی است که شاهد توطئه ای شیطانی شده است ، توطئه ای که یادآور ماجرای کتاب " آیات شیطانی" است . توطئه ای که دستان کثیف استکبار جهانی در پس آن کاملا قابل مشاهده است . توطئه ای که دوباره به مظلومیت شیعه صحه می گذارد و پروژه اسلام ستیزی دشمن را نمایان می کند . پروژه ای که این بار با توهین به مقدسات مسلمانان به خصوص امام دهم شیعیان حضرت امام علی النقی (علیه السلام ) صورت گرفته است . دشمن به خاطر محک زدن امت اسلامی ، پروژه زیر سوال بردن اعتقادات و توهین به مقدسات را از امام مظلومی شروع کرده که به خاطر کم اطلاعی شیعیان از ایشان ، تحریک کمتری را در جامعه برانگیزد تا اگر موفق بود آن را به سایر ائمه سرایت دهد . اما مسلمانان باید آنچنان هم اینک از خود مقاومت نشان دهند و آنچنان قاطع با این عمل خبیث مقابله نمایند که دیگر هیچ کس چنین جرأتی به خود ندهد .
 و پروژه بعدی دشمن در مقابله با امت اسلامی حمایت از خواننده خبیثی است که متأسفانه یکی از این حرکت های حمایتی در دانشگاه پیام نور مشهد در تاریخ 27/2/91 رخ داد که قلب هر انسان آزاده و هر دانشجوی با بصیرتی را می لرزاند . آیا هر انسان عاقل و آزاده ای قبول می کند که به اسم کرسی آزاد اندیشی هر توهینی به هر فردی بشود ؟ مخصوصا که آن فرد امام مظلوم شیعیان جهان باشد  . در مشهد مقدس در شهر اهل بیت انسان هایی دانشجو نما به اسم کار فرهنگی و به اسم عمل به کرسی های آزاد اندیشی دست به پخش کلیپ دفاعیات شاهین نجفی در شبکه بهایی بی بی سی زده اند که جای بسی تأسف دارد . تاسف برای مسئولینی که خود را در حرف حزب اللهی و متدین می داننو و در عمل به چنین اشخاص معلوم الحالی مجوز شورای فرهنگی می دهند . روزی دانشگاه ما قرار بود دانشگاه اسلامی باشد اما اکنون به اسم کار فرهنگی عقاید اصیل دینی مردم به سخره گرفته و بازیچه قرار داده می شود .


[ سه شنبه 91/3/2 ] [ 12:44 عصر ] [ آیه ] [ نظر ]

ما زندگی در قصر را نمیخواهیم و هوای ریاست هم در سر نداریم

ما مردمانی هستیم که ذلت و بدبختی را از بین خواهیم برد.

ما انسان هایی هستیم که بدون اعمال خشونت ظلم را از اساس ریشه کن خواهد کرد

چرا که نمیخواهیم مردم در ضعف و بیچارگی خود باقی بمانند ...

ترجمه بخش هایی از اشعار آیات القرمزی شاعره شهید بحرین

آیات القرمزی شاعره ی جوان و شناخته شده و معروف بحرین است. در حالیکه بیش از 20 سال سن نداشت ، در جریان قیام مردم بحرین آیات بارها در کنار مردم در میدان لولو حضور پیدا کرد و به شعر خوانی با لهجه ی محلی سرزمین خودش پرداخت. شعرهای حماسی او در هجو حمد بی عیسی آل خلیفه ، تایید قیام مردم و وحدت شیع و سنی بود و با تشویق های هیجان آمیز حضار همراه می شد.
سرانجام آیات در زیر شکنجه ها و آزار و اذیت های عمال آل خلیفه به شهادت رسید .


[ یکشنبه 90/2/11 ] [ 12:47 عصر ] [ آیه ] [ نظر ]

عربستان با کشتار در بحرین سرکوب انقلاب مردم خود را تمرین می‌کند
 
در بیانیه روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دخالت مذبوحانه کشورهای بیگانه مخصوصا کشورهای همسایه بحرین در امور داخلی آن کشور، امده است: خیزش مردم بحرین بر گرفته از انقلاب اسلامی انقلاب آزادی‌خواهانه و تاریخی آن ملت در مبارزه با استعمارگران است.

این بیانیه می‌افزاید: مداخله گران اگر بهره‌ای از تفکر اسلامی داشتند و به شعارهای مردم رنج‌دیده و شهید داده بحرین و دیگر کشورهای منطقه توجه می‌کردند، حتما به عمق این نهضت‌ها پی می‌بردند و می‌فهمیدند که عصر طلایی حاکمیت مسلمانان بر سرنوشتشان فرا رسیده است و هیچ قدرتی، نه شرقی و نه غربی نمی‌تواند سد راه این خیزش و جنبش شود.
دخالت کشور همسایه بحرین که بعد از سفر وزیر خارجه آمریکا و به دستور مستقیم او صورت گرفت و دست به کشتار مردم مسلمان بحرین زدند، شاید عکس العمل منفعلانه نوکران آمریکا و شاید هم تمرینی باشد جهت سرکوب انقلاب کشور خودشان که نشانه‌های آن انقلاب در حال ظهور و بروز است.
 انقلاب جهانی اسلام که در این قرن شاهد آن هستیم ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران است که توانست با ارتقاء آگاهی و بیداری گسترده مردم مسلمان منطقه روحیه شهادت و ایثار و مقاومت در برابر کفر و نفاق را تقویت کرده و فرهنگ شهادت طلبی را گسترش دهد.

آری اسلام راستین هرگز زندگی ذلیلانه را نمی‌پسندند لذا همه مداخله گران در امور داخلی ملت‌ها خصوصا در بحرین بدانند که اجرای نقش اسرائیلی در این کشور جز رو سیاهی و تباهی نتیجه‌ای برای دشمنان اسلام و نوکران آمریکا در کشورهای عربی به دنبال ندارد و انشاء الله روزی خواهد رسید که این طغیان گران به سرنوشت صدام دچار شوند.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون


[ سه شنبه 90/2/6 ] [ 11:59 صبح ] [ آیه ] [ نظر ]

نمی آیی مگر  ،  دیر است آقا  ...











[ سه شنبه 90/1/30 ] [ 1:50 عصر ] [ آیه ] [ نظر ]

                    «  انا نحن نزلن الذکر و انا له لحافظون  »
سناریوی قرآن سوزی و اهانت به قرآن مجید محصول نظریه جنگ صلیبی است که جرج بوش پس از واقعه 11 سپتامبر وعده آن را داده بود و اوباما اکنون مجری آن است . این اقدام وحشیانه آخرین سلاح صهیونیست ها و نومحافظه کاران آمریکاست که با همت و غیرت مسلمانان و انسان های آزاده جهان تل آویو و کاخ سفید ویران خواهد شد . ان شاءالله


                 


[ سه شنبه 89/6/23 ] [ 2:29 عصر ] [ آیه ] [ نظر ]

ملتهای مسلمان روز قدس را به خشم عمومی رژیم صهیونیستی وحامیانش تبدیل می کنند.  
   مسأله‏ی فلسطین، یکی از مصایب بزرگ جهان بشریت کنونی است. هر کس که احساسی در مورد انسان و حقوق انسان دارد و دم از حمایت از انسانهای مظلوم می‏زند، باید در این قضیه صاحب داعیه باشد و این قضیه را، قضیه‏ی خود بداند. شاید بشود گفت که قضیه و مصیبت فلسطین، جزو قضایای کم‏نظیر تاریخ است                                                            (مقام معظم رهبری)

              


[ پنج شنبه 89/6/11 ] [ 12:9 صبح ] [ آیه ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 158528

کد موزیک الما

موضوعات وب